Miksi kannattaa osallistua taloyhtiön yhtiökokoukseen?
Yhtiökokoukseen kannattaa osallistua, sillä siellä päätetään taloyhtiötä koskevista asioista. Se on myös osakkaan tärkein vaikutuskanava taloyhtiössä. Tutustu etukäteen kokousasiakirjoihin, osallistu ja vaikuta. Olet mukana vaikuttamassa yhtiön tärkeimpiin päätöksiin....



