Kiinteistöliitto Uusimaan kartta
Kiinteistöliitto Uusimaa

Kiinteistöliitto Uusimaa on Suomen Kiinteistöliiton suurin alueellinen jäsenyhdistys. Toiminta on alkanut jo vuonna 1933. Toimistomme palvelee 19 asiantuntijan voimin  yli 12 000 jäsenyhtiön hallituksia ja isännöitsijöitä. Jäsenkiinteistöissämme asuu yli 800 000 ihmistä.

Kiinteistöliitto Uusimaan palvelukeskus koostuu neljästä itsenäisestä yhdistyksestä: Kiinteistöliitto Uusimaa, Hyvinkään–Riihimäen–Mäntsälän Kiinteistöyhdistys, Porvoon Kiinteistöyhdistys – Borgå Fastighetsförening sekä Finlands Svenska Fastighetsförening.

Teemme tiivistä yhteistyötä kaikkien toimialan organisaatioiden kanssa.

Tärkein jäsenpalvelumme on puhelinneuvonta. Sitä täydentävät toimeksiantoihin perustuvat lisäpalvelut ja asiantuntijalausunnot. Kiinteistöliitto Uusimaan tilaisuuksiin osallistuu vuosittain yli 6000 henkilöä.

Missio

Yhdistyksen tarkoituksena on alueensa asuntokiinteistöalan johtavana etujärjestönä toimia jäsentensä yhdyssiteenä ja valvoa niiden yleisiä ja yhteisiä etuja, edistää kiinteistöomaisuuden kunnossapitämisen ja ylläpitämisen sekä hyvän asumisen yleisiä edellytyksiä toimialueellaan.

Visio

Olemme toimialan vaikuttavin edunvalvoja. Opastamme jäseniä parhaisiin teknisiin ja hallinnollisiin käytäntöihin kehityksen eturintamassa. Tavoitteemme on maksimoida jäsentemme taloudellinen ja toiminnallinen hyvinvointi pitkällä aikajänteellä.

Om ni har ett bostadsbolag där man mest använder svenska språket rekommenderar vi att bolaget ansluter sig till en svenskspråkig förening, Finlands Svenska Fastighetsförening. Föreningen har samma medlemsavgift och samma tjänster men t.ex. bulletinen kommer automatiskt på svenska. Bekanta dig med föreningen.