Jäsenistö

Kiinteistöliitto Uusimaa toimii Uudenmaan alueella. Jäseniämme ovat niin suuret kuin pienetkin taloyhtiöt eri puolilta asuinalueita.

Kiinteistöliitto Uusimaan kokonaisjäsenmäärä (mukaan lukien Porvoon ja Hyvinkään-Riihimäen-Mäntsälän Kiinteistöyhdistykset sekä Finlands Svenska Fastighetsförening) on tällä hetkellä  lähes 13 000.

Uusimaan alueen asuntokuntien keskikoko on 2,1 henkeä ja yhdistyksen jäsentaloissa on arvion mukaan keskimäärin 35 huoneistoa. Jäsentaloissa asuu siten yli 800 000 asukasta.

Kiinteistöliitto Uusimaan jäsenistä 97 % on asunto-osakeyhtiöitä ja 3 % muita kiinteistöyhtiöitä. 58 % jäsenistä on kerrostaloyhtiöitä ja 32 % rivi- tai paritaloja. Kiinteistöliitto Uusimaan jäsenjakauma