
Haasteita taloyhtiössä? – Kysy aina ensin meiltä!
Jäsenmaksuun kuuluu puhelinneuvonta taloyhtiöille, joka on yksi tärkeimmistä palveluistamme. Asiantuntijamme auttavat jäseniämme juridisissa ja teknisissä kysymyksissä.
Tavallisia puhelinneuvonnan aiheita:
- Astianpesukoneen poistoletku rikkoutui ja aiheutti vesivahingon. Kuka on velvollinen korjaamaan ja maksamaan kustannukset?
- Kylpyhuoneessa on kosteusvaurio. Kenen vastuulla tämä on ja miten se korjataan?
- Miten autopaikat pitäisi jakaa taloyhtiössä?
- Miten liikkeelle putkiremontissa?
Puhelinneuvonta sisältyy jäsenmaksuumme ja sitä voivat käyttää jäsentaloyhtiön hallituksen jäsenet, hallituksen puheenjohtaja ja isännöitsijä.
KIINTEISTÖLIITON MAKSULLINEN NEUVONTA (taloyhtiöille, jotka eivät ole jäseniä):
Suomen Kiinteistöliitto tarjoaa maksullista neuvontapalvelua taloyhtiöiden osakkaille, vuokranantajille sekä isännöitsijöille.
Puh. 0600 0 1122 (hinta 1,98 euroa/min + paikallisverkkomaksu)
ma ja to klo 12.00 – 15.00
- kaikille avoin palvelu