
Haasteita taloyhtiössä? – Kysy aina ensin meiltä!
Jäsenmaksuun kuuluu puhelinneuvonta taloyhtiöille, joka on yksi tärkeimmistä palveluistamme. Asiantuntijamme auttavat jäseniämme juridisissa ja teknisissä kysymyksissä.
Tavallisia puhelinneuvonnan aiheita:
- Astianpesukoneen poistoletku rikkoutui ja aiheutti vesivahingon. Kuka on velvollinen korjaamaan ja maksamaan kustannukset?
- Kylpyhuoneessa on kosteusvaurio. Kenen vastuulla tämä on ja miten se korjataan?
- Miten autopaikat pitäisi jakaa taloyhtiössä?
- Miten liikkeelle putkiremontissa?
Puhelinneuvonta sisältyy jäsenmaksuumme ja sitä voivat käyttää jäsentaloyhtiön hallituksen jäsenet, hallituksen puheenjohtaja ja isännöitsijä.
Kiinteistöliiton maksullinen palvelu
Maksullinen puhelinneuvonta on tarkoitettu osakkaille ja taloyhtiöille, jotka eivät ole jäseniä. Puhelinneuvonnasta vastaa Suomen Kiinteistöliitto.
Puh. 0600 0 1122 (hinta 1,98 euroa/min + paikallisverkkomaksu)
ma ja to klo 12.00 – 15.00