Puhelinneuvonta

Haasteita taloyhtiössä? – Kysy aina ensin meiltä!

Jäsenmaksuun kuuluva puhelinneuvonta on yksi tärkeimmistä palveluistamme. Asiantuntijamme auttavat jäseniämme juridisissa ja teknisissä kysymyksissä.

Tavallisia puhelinneuvonnan aiheita:

  • Astianpesukoneen poistoletku rikkoutui ja aiheutti vesivahingon. Kuka on velvollinen korjaamaan ja maksamaan kustannukset?
  • Kylpyhuoneessa on kosteusvaurio. Kenen vastuulla tämä on ja miten se korjataan?
  • Miten autopaikat pitäisi jakaa taloyhtiössä?
  • Miten liikkeelle putkiremontissa?

 

Saadaksesi neuvontaa sinun tulee olla yhtiön hallituksen jäsen tai isännöitsijä ja sinulla tulee olla yhtiön jäsennumero.

Puhelusi ohjautuu aluksi Kiinteistöliiton vaihteeseen, jossa sinun tulee esittää jäsennumero sekä kertoa mihin neuvontaan haluat puhelun yhdistettävän.

 

KIINTEISTÖLIITON MAKSULLINEN NEUVONTA:

Suomen Kiinteistöliitto tarjoaa maksullista neuvontapalvelua taloyhtiöiden osakkaille, vuokranantajille sekä isännöitsijöille.

Puh. 0600 0 1122 (hinta 1,98 euroa/min + paikallisverkkomaksu)
ma – to klo 12.00 – 16.00

  • kaikille avoin palvelu
AjankohtaistaKiinteistöliitto Uusimaan uusi palvelu - Palvelututka

Kiinteistöliitto Uusimaa on julkaissut Palvelututkan, uuden palvelun taloyhtiöille.

Palvelututkassa taloyhtiöt voivat jakaa kokemuksiaan toimijoista ja löytää uusia mahdollisia palveluntarjoajia taloyhtiön avuksi.

Pääset tutustumaan Palvelututkaan painamalla alla olevasta painikkeesta.

Käy tutustumassa palveluun!